Tisztelt Felhasználóink!
A DAKÖV Kft.-nél gondolunk Önre és családjára. A koronavírus terjedésének megelőzése érdekében 2020. március 16-tól, határozatlan ideig szüneteltetjük a személyes ügyfélfogadást minden ügyfélszolgálatunkon.
Kollégáink telefonon és elektronikus úton továbbra is segítik az ügyintézést az ügyfélszolgálatok hivatalos nyitvatartási idejében. (A személyes ügyfélkapcsolat kizárólag – az ügyintézővel előre egyeztetett, halaszthatatlan ügyben – egyedi mérlegelés alapján lehetséges.)
Valamennyi víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügy intézése továbbra is biztosított telefonon, online vagy postai úton. A nyomtatványokat, iratokat levélben vagy e-mailben várjuk üzemigazgatósági központjainkban!
Ajánljuk figyelmükbe a honlapunkon keresztül elérhető kényelmes e-ügyintézés lehetőségét, mellyel időt és pénzt takarítanak meg!
Az ügyeket a fenti lehetőségeken kívül az alábbi módokon intézhetik:
Telefonon – ügyfélfogadási időben (hétfő 8 – 12; szerda 8 – 16; péntek 8 – 12) a (29) 360 323-as, illetve a (70) 315 1709-es telefonszámokon.
E-mail-ben: ugyfelszolgalat.dabas@dakov.hu
Mérőállás diktálásra lehetőségük van minden hónap 20 – 25-e között:
- call centeren keresztül a 06 21 222 8081-es telefonszámon (számlán megtalálható felhasználási hely azonosító 9 számjegyének megadásával és a vevő azonosító szám utolsó három számjegyének megadásával).
- illetve a DAKÖV Kft. honlapján (www.dakov.hu) az e-ügyintézésen keresztül.
Köszönjük az együttműködésüket és megértésüket! Vigyázzunk egymásra!
Friss információkért keresse fel honlapunkat a www.dakov.hu címen!