Magyar Falu Program

________

 

A Daköv Kft. közleménye

Tisztelt Felhasználóink!
A DAKÖV Kft.-nél gondolunk Önre és családjára. A koronavírus terjedésének megelőzése érdekében 2020. március 16-tól, határozatlan ideig szüneteltetjük a személyes ügyfélfogadást minden ügyfélszolgálatunkon.
Kollégáink telefonon és elektronikus úton továbbra is segítik az ügyintézést az ügyfélszolgálatok hivatalos nyitvatartási idejében. (A személyes ügyfélkapcsolat kizárólag – az ügyintézővel előre egyeztetett, halaszthatatlan ügyben – egyedi mérlegelés alapján lehetséges.)
Valamennyi víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügy intézése továbbra is biztosított telefonon, online vagy postai úton. A nyomtatványokat, iratokat levélben vagy e-mailben várjuk üzemigazgatósági központjainkban!

Ajánljuk figyelmükbe a honlapunkon keresztül elérhető kényelmes e-ügyintézés lehetőségét, mellyel időt és pénzt takarítanak meg!

Az ügyeket a fenti lehetőségeken kívül az alábbi módokon intézhetik:

Telefonon – ügyfélfogadási időben (hétfő 8 – 12; szerda 8 – 16; péntek 8 – 12) a (29) 360 323-as, illetve a (70) 315 1709-es telefonszámokon.
E-mail-ben: ugyfelszolgalat.dabas@dakov.hu
Mérőállás diktálásra lehetőségük van minden hónap 20 – 25-e között:

  • call centeren keresztül a 06 21 222 8081-es telefonszámon (számlán megtalálható felhasználási hely azonosító 9 számjegyének megadásával és a vevő azonosító szám utolsó három számjegyének megadásával).
  • illetve a DAKÖV Kft. honlapján (www.dakov.hu) az e-ügyintézésen keresztül.

Köszönjük az együttműködésüket és megértésüket! Vigyázzunk egymásra!
Friss információkért keresse fel honlapunkat a www.dakov.hu címen!

Közérdekű elérhetőségek (Egységes orvosi ügyelet, MVM, Tigáz, Daköv…)

Népszámlálás 2022

Hasznos információk

Magyarország.hu

Elektronikus ügyintézés

Panaszrendezés

A kistérség települései

Galéria

2013. március 23.